Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №57 орта мектебінің 2019-2020 оқу жылының рейтингісі
Жамбыл облысы әкімдігі
білім басқармасының
2020 жылғы 21 мамырдағы №130-Ө бұйрығына
1 ҚОСЫМША
Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №57 орта мектебі
080000, Тараз қаласы,Көлтоған ш/а,Орлов көшесі №26, тел:51-03-53, koltogan_57@mail.ru
МЕКТЕПТЕРДІҢ РЕЙТИНГІСІ ТУРАЛЫ
ЕРЕЖЕ
I. Жалпы ереже
1.1. Рейтинг – ранг, білім беру мекемесінің қызметін бағалау білім беру ұйымының құжаттарын талдау, әлеуметтік сауалнама алу, өзін-өзі тексеру негізінде шығарылады.
1.2. Рейтинг мәліметтерді жинайды, оған талдау жасайды, қорытындысы бойынша рейтинг шығарады.
1.3. Білім беру жүйесіндегі рейтинг қазіргі кезеңдегі білім беруді жетілдіру жолдарының бірі болып табылады.
1.4. Рейтинг білім беру мекемелерінің қызметін тиімді бағалау құралы ретінде саналады.
1.5. Рейтинг зерделеу процесін демократияландыруға мүмкіндік береді.
1.6. Рейтинг қолданыстағы құқықтық және нормативтік құжаттарға, тұжырымдамаларға, республикалық, аймақтық деңгейдегі әдістемелік материалдарға және осы Ережеге сәйкес жүзеге асырылады.
II. Рейтингтің мақсаты және міндеттері
2.1. Рейтингтің мақсаты білім беру мекемелері қызметтерінің тиімділігін бағалау, білім беру сапасын арттыруға ынталандыру, облыс тұрғындарының Жамбыл облысының білім беру жүйесін дамуы жөнінде халықтың біртұтас көзқарасын қалыптастырады.
2.2. Мақсатты іске асыру барысында келесі міндеттер шешіледі:
- білім беру ұйымдарының қызметтері туралы шынайы және сенімді ақпарат алу;
- аймақтық білім беру жүйесінде білім беру ұйымдарының рейтингісін анықтау;
- аймақтағы мектептерді басқару, әдістемелік және оқу-тәрбие қызметінде жаңа педагогикалық идеялар мен инновациялық көзқарасты анықтау;
- әлеуметтік әріптестікті дамыту, білім беру ұйымындағы кәсіптік қауымдастық желісін құру;
- жалпы орта білім беретін ұйымдардың қызметіне сапа менеджменті жүйесін енгізу;
- педагогикалық ұжымдардың табысты тәжірибелерін тарату;
- көпшілікті маңызды әлеуметтік институт ретінде білім беру мекемелеріндегі білім беру сапасын бағалауға қатыстыру.
III. Рейтинг идеялары
3.1. Білім беру сапасын бағалаудың сенімділігін арттыру идеясы.
3.2. Білім беру жүйесінің жағдайы туралы мүдделі тараптар мен қоғамның хабардар болуы идеясы.
3.3. Рейтинг идеясы келесі критерийлерді қолдануды ұсынады:
- оқыту мен тәрбие берудің сапалы нәтижесі;
- заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны білім беру процесінде қолданудың тиімділігі;
- сапалы білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету;
- білім беру ұйымдарын дамытудың тиімділігі;
- білім беру ұйымдарының қызметі туралы ақпараттардың шынайылығы мен қолжетімділігі;
- білім беру ұйымдарына ата-аналардың (заңды өкілдердің), бітірушілердің қарым-қатынасы;
- педагогтардың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру деңгейі;
- басқару тиімділігі.
IV. Рейтингті ұйымдастыру және өткізу
4.1. Жамбыл облысының білім беру ұйымдарында жүргізілетін рейтинг Жамбыл облысы әкімдігі білім басқармасының бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.
4.2. Рейтингті жүзеге асыру іс- шараларына аймақтағы білім беру жүйесінің барлық жалпы білім беру ұйымдары қатысады.
4.3.Білім басқармасының бұйрығына сәйкес білім беру ұйымдарының даму деңгейлерін сараптау, сараптама жиынтығын жүзеге асыру үшін аймақтық эксперттік комиссия және білім беру ұйымының қызметіне сараптама жасайтын аудандық /қалалық/ рейтингтік комиссия құрылады. Комиссиялардың төрағасы мен хатшысы тағайындалады.
4.4. Аудандық /қалалық/ рейтингтік комиссиясы:
- білім беру ұйымдарының рейтингтік іс-шараға қатысу үшін ұсынған құжаттар жинағын тіркеуді жүзеге асырады;
- нақты критерийлер мен көрсеткіштерге сәйкес құжаттарды бағалайды, сараптама жүргізеді;
- іріктеу жүргізілетін мектептердің жұмыс деңгейлері бойынша аудандық /қалалық/ деңгейдегі рейтингтік бағалаудың қорытындысын жасайды және басқару шешімдерін қабылдау үшін білім басқармасына ұсынады.
4.5. Облыстық эксперттік комиссияның құрамына облыс әкімдігі білім басқармасының өкілдері, аймақтағы ЖОО-ның, облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің, білім қызметкерлерінің облыстық кәсіподақ комитетінің өкілдері, директорлар Кеңесінің мүшелері, педагогикалық еңбек ардагерлері, жұртшылық өкілдері кіре алады.
4.6. Аудандық/қалалық/ рейтингтік комиссияның құрамына білім бөлімінің, аймақтағы ЖОО-ның, аудандық/қалалық/ оқу-әдістемелік кабинетінің, білім қызметкерлерінің аудандық кәсіподақ комитетінің өкілдері, жергілікті қауымдастық мүшелері, педагогикалық еңбек ардагерлері кіре алады.
4.7. Рейтинг ағымдағы оқу жылы аяқталғаннан соң жылына бір рет тамыз айында өткізіледі.
4.8.Білім бөлімдері міндетті:
- құрамы 7 адамнан тұратын рейтингтік комиссияны құруға;
Ø рейтингті өткізуге қажетті ақпараттарды жинауды, өңдеу мен шынайылығы мен нақтылығына жауап беруді аудандар мен Тараз қаласының әдістемелік кабинеттеріне міндеттеуге;
Ø барлық білім беру ұйымдарының басшыларына мектептердің рейтингісі туралы Ережені хабарлауға;
- рейтингті өткізу үшін қажетті материалдық-техникалық жағдаймен қамтамасыз етуге.
V. Рейтингтік комиссияға ұсынылатын құжаттардың тізімдемесі
5. Рейтингтік комиссияға ұсынылатын құжаттар:
5.1. Рейтингтің критерийлері мен көрсеткіштері негізінде білім беру мекемесінің өзін-өзі зерттеу материалдары;
5.2. Білім беру ұйымының жылдық жұмысының сараптамасы;
5.3. Авторлық, дидактикалық, әдістемелік материалдар, басылымдар (комиссияның сұрауы бойынша);
5.4.Білім беру ұйымының бұйрықтары ( комиссияның сұрауы бойынша);
5.5 Ата-аналар мен оқушылар арасында жүргізілген онлайн дауыс берудің нәтижелері.
ҮІ.Білім беру ұйымдарын кластерлік топтарға бөлу.
6.1. Өткен оқу жылындағы қызмет нәтижелері көрсеткіштерінің жиынтығы негізінде әрбір білім беру ұйымының жұмыс жағдайын нақты анықтау үшін облыс мектептері келесі деңгейлер бойынша іріктеледі:
І. Инновация режиміндегі мектеп;
ІІ. Даму режиміндегі мектеп;
ІІІ. Жұмыс режиміндегі мектеп;
ІҮ. Кризистік режимдегі мектеп;
Ү. Жұмыс істеу режимін (тоқыраудағы) тоқтатқан мектеп.
6.2.Кластер негізіне (білім беру ұйымдарының топтарға-кластерлерге бөлінуі) топтарды жинақтайтын параметрлердің үш блогы жатады:
1 . «Процесс» сипаттамалары (оқыту процесінің сипаттамасы).
2. «Нәтижелердің» сипаттамалары (оқыту процесінің қорытындысы).
3. Білім беру процесінде оқыту технологиялары мен әдістерін
3. Мектептердің білім беру үрдісіне әлемдік білім беруде жетекші тренд болып табылатын инновациялық технологиялар мен оқыту әдістемесінің «енгізілуі» және «енгізілу жағдайының» сипаттамасы
4. Оқыту нәтижесі бойынша ата- аналардың қанағаттанушылық сипаттамалары.
VIІ. Мектептердің рейтингісінің қорытындысын рәсімдеу
7.1. Рейтингтік зерделеудің қорытындысы диагностикалық диаграммалармен талдамалық анықтама ретінде рәсімделіп, ОББ-ның алқа мәжілісінде қаралады және білім басқармасының сайтында жарияланады.
7.2.Білім беру ұйымдарының даму деңгейлері бойынша жүргізілген іріктеу нәтижесі мектептердегі жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ету бойынша басқару шешімдерін қабылдау үшін аудандық /қалалық/ әкімдіктер мен білім бөлімдеріне ұсынылады.
7.3.Рейтингтің нәтижесі бойынша аудандық және Тараз қалалық білім бөлімдері мектептердегі білім беру қызметінің деңгейін арттыруға арналған кешенді іс-шаралар жоспарын жасап, күнтізбелік жылдың 15 қыркүйегіне дейін білім басқармасының Эксперттік кеңесіне ұсынулары тиіс.
7.4.Білім басқармасының Эксперттік кеңесі рейтингтің нәтижесі негізінде қорытынды шығарады. Қорытынды білім сапасын қамтамасыз етуге бағытталған облыс мектептерінің жұмыс жағдайын бағалап қана қоймай, білім беру қызметінің деңгейін арттыру бойынша жүйелі ұйымдастыру іс-шараларын қабылдау үшін білім бөлімдеріне арналған ұсынымдарды да қамтуы тиіс.
VIІІ. Білім беру ұйымдарын рейтингтік көрсеткіштері арқылы ынталандыру
8.1. Педагогикалық инновациялық режимде жұмыс істейтін жалпы білім беретін мекемелері өңірлік рейтингтің қорытындысына сәйкес, төмендегі номинациялар бойынша қаржылай немесе құнды сыйлықтармен марапатталады:
- «Үздік қала мектебі»;
- «Үздік ауыл мектебі»;
- «Үздік шағын жинақталған мектеп».
ХІХ. Білім беру қызметін төмен деңгейде көрсеткен жалпы білім беру ұйымдарына қолданылатын шаралар
9.1. Білім беру қызметін төмен деңгейде көрсетіп, кризистік режимде жұмыс істейтін мектеп ретінде анықталған жалпы білім беретін мекемелері аудандық/қалалық/ білім бөлімдерінің персоналды бақылауына қойылады.
Х. Жалпы білім беретін мекемелерінің критерийлері, рейтингтің көрсеткіштері.
10.1.Рейтинг критерийлерінің жалпы саны - 42, оның ішінде:
- барлық мектептер үшін – 24 киритерй;
Ø орта мектептер үшін - 4 критерий;
Ø негізгі және орта мектептер үшін - 12 критерий;
Ø негізгі мектептер үшін – 1 критерий;
Ø бастауыш мектептер үшін - 1 критерий.
№ | Критерийлер | Көрсеткіштер | Балл | Ескертулер |
1. | Оқыту мен тәрбие берудің сапалы нәтижесі | 1.1. Инвариантты компоненттегі пәндер бойынша оқыту сапасы (білім беру ұйымдарының орташа көрсеткіші). | Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша: 20%-дан 29%-ға дейінгі білім сапасы – 3 балл; 30%-дан 39%-ға дейінгі білім сапасы – 6 балл; 40%-дан 49%-ға дейінгі білім сапасы – 10 балл; 50%-дан 59%-ға дейінгі білім сапасы – 15 балл; 60%-дан 70%-ға дейінгі білім сапасы – 30 балл; 71%-дан 90%-ға дейінгі білім сапасы – 50 балл; Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша: 30%-дан 49%-ға дейінгі білім сапасы – 3 балл; 50%-дан 59%-ға дейінгі білім сапасы – 6 балл; 60%-дан 75%-ға дейінгі білім сапасы – 9 балл; 76%-дан 85%-ға дейінгі білім сапасы – 15 балл; 86%-дан 100%-ға дейінгі білім сапасы – 30 балл; | Барлық мектептер үшін 30 балл 15 балл |
1.2. «Алтын белгі» төсбелгісі иегерлерінің үлесі. | Әрбір жағдай үшін + 10 балл | Орта мектептер үшін 10 балл | ||
1.3. Үздік аттестатқа ие болған мектеп бітірушілердің үлесі | Әрбір жағдай үшін + 5 балл | |||
1.4. Жоғары оқу орындарына түсу үшін мемлекеттік білім беру гранттарын иеленген мектеп бітірушілердң үлесі | ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің 10%-нан 40% -на дейін – 50 балл; ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің 41%-нан 60% -на дейін – 100 балл; ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің 61%-нан 90% -на дейін – 150 балл; ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің 91%-нан 100% -на дейін – 200 балл; | Орта мектептер үшін Ескерту
| ||
1.5. ҰБТ нәтижесі бойынша шекті деңгейден өте алмаған мектеп бітірушілердің үлесі | Әрбір жағдай үшін - 10 балл шегеріледі | Орта мектептер үшін ????????? | ||
1.6. Негізгі мектеп курсы бойынша үздік куәлік алған негізгі мектеп бітірушілерінің үлесі | Әрбір жағдай үшін + 10 балл | Орта мектептер үшін 10 балл | ||
1.7. Бастауыш мектеп сатысы бойынша үздік бітірген бастауыш мектеп оқушыларының үлесі | Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін – 10 балл; Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін– 15 балл; Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 20 балл. | Бастауыш мектептер үшін 20 балл | ||
1.8. Пәндерді тереңдетіп оқытатын сыныптарда оқитын оқушылардың үлесі | Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін – 2 балл; Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін – 4 балл; Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 6 балл. | Негізгі және орта мектептер үшін Тереңдетілген сынып жоқ | ||
1.9. Халықаралық, республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының) саны. ҚР БҒМ бекіткен 07.12.2011 жылғы №514 бұйрыққа сәйкес (оның ішінде «Дарын» РҒПО өткізетін қашықтық олимпиадалары) |
| Барлық мектептердің түрлері үшін 34*5=170 балл | ||
1.10. Халықаралық, республикалық, аймақтық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының) саны. (оның ішінде мектеп олимпиадалары мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізетін облыстық «Жамбыл дарыны» орталығм өткізген байқаулар) |
| Барлық мектептердің түрлері үшін 5 балл 3 балл 2 балл | ||
2. | Тәрбие жұмыстарының тиімділігі | 2.1. Оқушылардың сабаққа қатысуы | Жылдық орташа сабаққа қатысуы 96%-100% деңгейінде – 25 балл; Жылдық орташа сабаққа қатысуы 91%-95% деңгейінде – 20 балл; Жылдық орташа сабаққа қатысуы 85%-90% деңгейінде – (-5) балл шегеріледі; Жылдық орташа сабаққа қатысуы 80% және одан төмен деңгейде – (-10) балл шегеріледі. | Барлық мектептердің түрлері үшін 25 балл |
2.2..Білім беру ұйымдарында оқушылар тарапынан жасалған құқық бұзушылық саны | Ішкі істер бөлімдерінде тіркелген әрбір жағдай үшін - 10 балл (10 балл шегеріледі). | Орта және негізгі мектептер үшін Жок | ||
2.3. Қосымша білім беру ұйымдарында және білім беру ұйымдарының базасында қосымша білім берумен қамтылған мектеп оқушыларының үлесі | Контингенттің 10%-нан 20%-на дейін – 10 балл; Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін – 15 балл; Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 20 балл; Контингенттің 51%-нан 70%-на дейін – 25 балл; Контингенттің 71%-нан 100%-на дейін – 50 балл. | Барлық мектептердің түрлері үшін 50 балл | ||
3 | «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу бағытындағы жұмыс деңгейі | 3.1. «Туған жер», «Мектепке тағзым» акцияларына қамтылған қатысушылардың үлесі | Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін – 5 балл; Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін – 10 балл; Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 15 балл; Контингенттің 51%-нан 70%-на дейін – 20 балл; Контингенттің 71%-нан 100%-на дейін – 35 балл. | Барлық мектептердің түрлері үшін 35 балл |
3.2. Музейлер мен тарихи-мәдени, киелі орындарда өткізілген экскурсиялар мен сабақтардың үлесі | 2 сабақтан 5 сабаққа дейін – 5 балл; 6 сабақтан 8 сабаққа дейін – 8 балл; 8 сабақтан 12 сабаққа дейін – 10 балл; | Барлық мектептердің түрлері үшін 10 балл | ||
4 3 3 | Мектептің ҒЗИ , ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен бірлескен қызметінің деңгейі | 4.1. ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны | 10 балл | Орта және негізгі мектептер үшін 10 балл |
4.2. Жамбыл облысындағы ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны | 25 балл | Орта және негізгі мектептер үшін 25 балл | ||
5. | Заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны білім беру процесінде қолданудың тиімділігі | 5.1. Қашықтықтан және онлайн оқытуды ұйымдастыру үшін түрлі платформалар мен сервистерді пайдаланатын педагогтардың үлесі (мысалы: Google Classroom, Сlass Dojo , Сlasstimе, Viber, Zoom, Skype, WhatsApp,Moodle, iSpring, Teachbase, WebTutor, GetCourse, MemberLux, YouTube-каналында трансляция және т.б.). | 10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 5 балл; 21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл; 36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл; 51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін–20 балл; 76%-дан100%-ға дейінгі педагогтар үшін-40 балл. | Барлық мектептердің түрлері үшін 40 балл |
5.2. Педагогтардың «Bilimland» білім беру платформасын қолдану белсенділігінің көрсеткіші | 10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 2 балл; 21%-дан 45%-ға дейінгі педагогтар үшін – 4 балл; 46%-дан 70%-ға дейінгі педагогтар үшін – 6 балл; 71%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін–8 балл. | Барлық мектептердің түрлері үшін 6 балл | ||
5.3. Күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистерді, QR-кодтау технологиясын қолданатын педагогтардың үлесі. | 10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 5 балл; 21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл; 36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл; 51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін – 20 балл; 76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін –10 балл; | Орта және негізгі мектептер үшін 30 мұғалім 7320 БАЛЛ | ||
5.4. Күнделікті тәжірибеде Quizizz, Kahoot, Quzle, Padlet, Plikers интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын педагогтардың үлесі. | 10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 5 балл; 21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 7 балл; 36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл; 51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін – 12 балл; 76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл; | Орта және негізгі мектептер үшін 30 мұғалім 7312 БАЛЛ | ||
5.5. Білім беру үрдісінде оқытудың цифрлық түрін (жаппай ашық онлайн-оқыту, геймификация, оқиғалы білім беру, «Төңкерілген сабақ» технологияларын тиімді пайдаланатын педагогтардың үлесі. | 10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл; 21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл; 36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 20 балл; 51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін – 25 балл; 76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін – 35 балл; | Орта және негізгі мектептер үшін 19 мұғалім 4320 БАЛЛ | ||
5.6. Мұғалімнің автоматтандырылған жұмыс орнының үлесі | 10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін - 2 балл; 21%-дан 45%-ға дейінгі педагогтар үшін - 4 балл; 46%-дан 70%-ға дейінгі педагогтар үшін – 6 балл; 71%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін- 8 балл | Негізгі және орта мектептер үшін 8 БАЛЛ | ||
5.7. Кітапханашының автоматтандырылған жұмыс орнының болуы | 3 балл | Негізгі және орта мектептер үшін 3 БАЛЛ | ||
5.8. Кітапханада электронды оқу залының болуы | 10 балл | Негізгі және орта мектептер үшін ЖОҚ | ||
6. | Мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың жайлылық деңгейі | 6.1. Мектептің оқушылары мен педагогтарына арналған ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы және олардың жұмыс істеуі | 10 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 10 балл; 8 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 8 балл; 6 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 6 балл; 4 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 4 балл; 2 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 2 балл; | Барлық мектептердің түрлері үшін 4 балл |
6.2. Мектеп ішіндегі әжетханалардың болуы | 10 балл | Барлық мектептердің түрлері үшін 10 балл | ||
7. | Оқушылардың толыққанды физикалық дамуы үшін жағдайларды қамтамасыз ету | 7.1. Оқушылардың түрлі спорттық байқаулар мен жарыстарға қатысу көрсеткіші | Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін – 2 балл; Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін – 5 балл; Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 15 балл; Контингенттің 51%-нан 70%-на дейін – 20 балл; Контингенттің 71%-нан 100%-на дейін – 35 балл. | Барлық мектептердің түрлері үшін 2 балл |
8. | Білім беру ұйымдарын дамытудың тиімділігі | 8.1. Даму жоспарының болуы | 5 балл | Барлық мектептердің түрлері үшін 5 балл |
8.2. Жүзеге асырылған инновациялық жобалар саны | 5 балл | Барлық мектептердің түрлері үшін 5 балл | ||
8.3. Республикалық, облыстық деңгейдегі тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстарды жүзеге асыру | 10 балл | Барлық мектептердің түрлері үшін --- | ||
9. | Білім беру ұйымдарының қызметі туралы ақпараттардың шынайылығы мен қолжетімділігі | 9.1. Білім беру ұйымы сайтының жұмыс сапасының көрсеткіші | 10 балл | Орта және негізгі мектептер үшін 10 балл |
9.2. Білім беру ұйымының сайтында мектеп басшысының жыл сайынғы баяндамасының болуы | 5 балл | Орта және негізгі мектептер үшін 5 балл | ||
10. | Білім беру ұйымдарына ата-аналардың (заңды өкілдердің), бітірушілердің қарым-қатынасы | 10.1. Білім беру қызметінің сапасына қанағаттанатын ата-аналардың үлесі | Ата-аналардың10%-нан 20%-на дейін – 3 балл; Ата-аналардың 21%-нан 35%-на дейін – 6 балл; Ата-аналардың 36%-нан 50%-на дейін – 10 балл; Ата-аналардың 51%-нан 75%-на дейін– 20 балл; Ата-аналардың 76%-нан 100%-на дейін - 50 балл. | Барлық мектептердің түрлері үшін Ескерту: 50 балл |
10.2. Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің болуы | 5 балл | Орта және негізгі мектептер үшін 5 балл | ||
11. | Басқару тиімділігі | 11.1. Ұжым мүшелерінен мектеп әкімшілігінің заңсыз іс-әрекеттеріне байланысты жоғары инстанцияларға түскен шағымдардың саны | Оқу жылы ішінде түскен 1 шағым - 10 (10 балл шегеріледі) балл. | Барлық мектептердің түрлері үшін жоқ |
11.2.Мектепті басқару жүйесіне ұжым мүшелерінің қанағаттану деңгейі |
| Барлық мектептердің түрлері үшін 50 балл | ||
12 | Педагогтардың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру деңгейі | 12.1. Халықаралық, Республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі байқауларда жеңімпаз, жүлдегер (лауреат) атанған білім беру ұйымдарындағы педагогтардың үлесі |
аудандық /қалалық/ байқаулар мен қашықтық олимпиадалардың жүлдегерлері – 5 балл. | Барлық мектептердің түрлері үшін 30 балл 20 балл 10 балл 5 балл |
12.2. Халықаралық, республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі басылымдарда іс-тәжірибесі жарияланған педагогтардың үлесі |
| Барлық мектептердің түрлері үшін Ескерту: 8 балл 6 балл 4 балл 2 балл | ||
12.3. Іс-тәжірибелері аудандық /қалалық/, аймақтық, республикалық деңгейде таратылған педагогтардың үлесі (шығармашылық есептер, семинарлар, шығармашылық шеберханалар, шеберлік сыныптар және т.б.) |
| Барлық мектептердің түрлері үшін Ескерту: Балл әрбір іс-шара үшін емес, жиынтық көрсеткіштер бойынша қойылады. ------ | ||
12.4. Екінші, бірінші, жоғары біліктілік санаты бар, сондай-ақ педагог-модератор, эксперт, зерттеуші, шебер біліктілігі бар педагогтардың үлесі
|
| Барлық мектептердің түрлері үшін МҰҒАЛІМ САНЫ -41 САНАТСЫЗ – 16/39% САНАТЫ БАРЫ -25/60% 15 балл | ||
Жалпы ұпайы: 730 балл |
Мектеп директоры Абдуллаева К.М.