Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №57 орта мектебінің 2019-2020 оқу жылының рейтингісі » СШ №57
Жамбыл облысы әкімдінің білім басқармасы
Тараз қаласы білім бөлімінің
«№57 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7262) 51-03-53
Директор:
+7(7262) 51-40-22
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №57 орта мектебінің 2019-2020 оқу жылының рейтингісі
02
сентябрь
2020

Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №57 орта мектебінің 2019-2020 оқу жылының рейтингісі

                                                                                                                                                                 Жамбыл облысы әкімдігі 

                                                                                                                                                           білім басқармасының 

2020  жылғы  21  мамырдағы  №130-Ө     бұйрығына 

                                                                                                                                             1 ҚОСЫМША


Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №57 орта мектебі

080000, Тараз қаласы,Көлтоған ш/а,Орлов көшесі №26, тел:51-03-53, koltogan_57@mail.ru


МЕКТЕПТЕРДІҢ  РЕЙТИНГІСІ ТУРАЛЫ

 ЕРЕЖЕ


I. Жалпы ереже

1.1. Рейтинг – ранг, білім беру мекемесінің қызметін бағалау білім беру ұйымының құжаттарын талдау, әлеуметтік сауалнама алу, өзін-өзі тексеру негізінде шығарылады.

1.2. Рейтинг  мәліметтерді жинайды, оған талдау жасайды, қорытындысы бойынша рейтинг шығарады. 

1.3. Білім беру жүйесіндегі рейтинг қазіргі кезеңдегі білім беруді жетілдіру жолдарының бірі болып табылады.

1.4. Рейтинг білім беру мекемелерінің қызметін тиімді бағалау құралы ретінде саналады.

1.5. Рейтинг зерделеу  процесін демократияландыруға мүмкіндік береді.

1.6. Рейтинг  қолданыстағы құқықтық және нормативтік құжаттарға, тұжырымдамаларға, республикалық, аймақтық деңгейдегі әдістемелік материалдарға және осы Ережеге сәйкес жүзеге асырылады.

II. Рейтингтің мақсаты және міндеттері

2.1. Рейтингтің мақсаты білім беру мекемелері қызметтерінің тиімділігін бағалау,  білім беру сапасын арттыруға ынталандыру, облыс тұрғындарының Жамбыл облысының білім беру жүйесін дамуы жөнінде  халықтың біртұтас көзқарасын қалыптастырады. 

2.2. Мақсатты іске асыру барысында келесі міндеттер шешіледі:

- білім беру ұйымдарының қызметтері туралы шынайы және сенімді ақпарат алу;

- аймақтық білім беру жүйесінде білім беру ұйымдарының рейтингісін анықтау;

- аймақтағы мектептерді басқару,  әдістемелік және оқу-тәрбие қызметінде  жаңа педагогикалық идеялар мен инновациялық көзқарасты анықтау;

- әлеуметтік әріптестікті дамыту, білім беру ұйымындағы кәсіптік қауымдастық желісін құру;

- жалпы орта білім беретін ұйымдардың қызметіне сапа менеджменті жүйесін енгізу;

- педагогикалық ұжымдардың табысты тәжірибелерін тарату;

- көпшілікті маңызды әлеуметтік институт ретінде білім беру мекемелеріндегі  білім беру сапасын бағалауға қатыстыру.


III. Рейтинг идеялары

3.1. Білім беру сапасын бағалаудың сенімділігін арттыру идеясы.

3.2. Білім беру жүйесінің жағдайы туралы мүдделі тараптар мен қоғамның хабардар болуы идеясы.

3.3. Рейтинг идеясы келесі критерийлерді қолдануды ұсынады:

 - оқыту мен тәрбие берудің сапалы нәтижесі;

 - заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны білім беру процесінде қолданудың тиімділігі; 

- сапалы білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету;

-  білім беру ұйымдарын дамытудың тиімділігі;

-  білім беру ұйымдарының қызметі туралы ақпараттардың шынайылығы мен қолжетімділігі;

-  білім беру ұйымдарына ата-аналардың (заңды өкілдердің), бітірушілердің қарым-қатынасы;

-  педагогтардың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру деңгейі;

-  басқару тиімділігі.


IV. Рейтингті ұйымдастыру және өткізу 

4.1. Жамбыл облысының білім беру ұйымдарында жүргізілетін рейтинг Жамбыл облысы әкімдігі білім басқармасының бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.

4.2. Рейтингті жүзеге асыру іс- шараларына аймақтағы білім беру жүйесінің барлық жалпы білім беру ұйымдары қатысады.

4.3.Білім басқармасының бұйрығына сәйкес білім беру ұйымдарының даму деңгейлерін сараптау, сараптама жиынтығын жүзеге  асыру үшін аймақтық эксперттік комиссия  және білім беру ұйымының қызметіне сараптама жасайтын аудандық /қалалық/ рейтингтік  комиссия құрылады. Комиссиялардың төрағасы мен хатшысы тағайындалады.

4.4. Аудандық /қалалық/ рейтингтік комиссиясы:

-      білім беру ұйымдарының рейтингтік іс-шараға қатысу үшін ұсынған құжаттар жинағын тіркеуді жүзеге асырады;

-      нақты критерийлер мен көрсеткіштерге сәйкес құжаттарды бағалайды, сараптама жүргізеді;

-      іріктеу жүргізілетін мектептердің жұмыс деңгейлері бойынша аудандық /қалалық/ деңгейдегі рейтингтік бағалаудың қорытындысын жасайды   және басқару шешімдерін қабылдау үшін  білім басқармасына ұсынады.

4.5.  Облыстық эксперттік комиссияның құрамына облыс әкімдігі білім басқармасының өкілдері,  аймақтағы ЖОО-ның, облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің, білім қызметкерлерінің облыстық кәсіподақ комитетінің өкілдері, директорлар Кеңесінің мүшелері, педагогикалық еңбек ардагерлері, жұртшылық өкілдері кіре алады.

4.6. Аудандық/қалалық/ рейтингтік комиссияның құрамына білім бөлімінің, аймақтағы ЖОО-ның, аудандық/қалалық/ оқу-әдістемелік кабинетінің, білім қызметкерлерінің аудандық кәсіподақ комитетінің өкілдері, жергілікті қауымдастық мүшелері, педагогикалық еңбек ардагерлері  кіре алады. 

4.7. Рейтинг ағымдағы оқу жылы аяқталғаннан соң жылына бір рет  тамыз айында өткізіледі.

4.8.Білім бөлімдері міндетті:

  • құрамы 7 адамнан тұратын рейтингтік комиссияны құруға;

Ø  рейтингті өткізуге  қажетті ақпараттарды жинауды, өңдеу мен шынайылығы мен нақтылығына жауап беруді  аудандар мен Тараз қаласының әдістемелік кабинеттеріне міндеттеуге;

Ø  барлық  білім беру ұйымдарының басшыларына мектептердің рейтингісі туралы Ережені хабарлауға;

  • рейтингті өткізу үшін  қажетті  материалдық-техникалық жағдаймен қамтамасыз етуге.



V. Рейтингтік комиссияға ұсынылатын құжаттардың тізімдемесі

5. Рейтингтік комиссияға ұсынылатын құжаттар:

5.1. Рейтингтің критерийлері мен көрсеткіштері негізінде білім беру мекемесінің өзін-өзі зерттеу материалдары;

5.2. Білім беру ұйымының жылдық жұмысының сараптамасы;

5.3. Авторлық, дидактикалық, әдістемелік материалдар, басылымдар (комиссияның сұрауы бойынша);

5.4.Білім беру ұйымының бұйрықтары ( комиссияның сұрауы бойынша);

5.5 Ата-аналар мен оқушылар арасында жүргізілген онлайн дауыс берудің нәтижелері.

ҮІ.Білім беру ұйымдарын кластерлік топтарға бөлу.

6.1. Өткен оқу жылындағы  қызмет нәтижелері көрсеткіштерінің  жиынтығы негізінде әрбір білім беру ұйымының жұмыс жағдайын нақты анықтау үшін облыс мектептері  келесі деңгейлер бойынша  іріктеледі:

І. Инновация режиміндегі мектеп;

ІІ. Даму режиміндегі мектеп;

ІІІ. Жұмыс режиміндегі мектеп;

ІҮ. Кризистік режимдегі мектеп;

Ү. Жұмыс істеу режимін (тоқыраудағы) тоқтатқан мектеп.

6.2.Кластер негізіне (білім беру ұйымдарының топтарға-кластерлерге бөлінуі)  топтарды жинақтайтын параметрлердің үш блогы жатады:

1 . «Процесс» сипаттамалары (оқыту  процесінің сипаттамасы).

2. «Нәтижелердің» сипаттамалары  (оқыту процесінің қорытындысы).

3. Білім беру процесінде оқыту технологиялары мен әдістерін 

3. Мектептердің білім беру үрдісіне әлемдік білім беруде жетекші тренд болып табылатын  инновациялық технологиялар мен оқыту әдістемесінің «енгізілуі» және «енгізілу жағдайының» сипаттамасы

4. Оқыту нәтижесі бойынша ата- аналардың  қанағаттанушылық  сипаттамалары.


VIІ. Мектептердің рейтингісінің қорытындысын рәсімдеу

7.1. Рейтингтік зерделеудің қорытындысы диагностикалық диаграммалармен  талдамалық анықтама ретінде рәсімделіп, ОББ-ның алқа мәжілісінде қаралады және білім басқармасының сайтында жарияланады.

7.2.Білім беру ұйымдарының даму деңгейлері бойынша  жүргізілген  іріктеу нәтижесі  мектептердегі жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ету бойынша басқару шешімдерін қабылдау үшін аудандық /қалалық/  әкімдіктер мен білім бөлімдеріне  ұсынылады.

7.3.Рейтингтің нәтижесі бойынша аудандық және Тараз қалалық білім бөлімдері мектептердегі білім беру қызметінің деңгейін арттыруға арналған кешенді іс-шаралар жоспарын жасап, күнтізбелік жылдың 15  қыркүйегіне дейін білім басқармасының Эксперттік кеңесіне ұсынулары тиіс.

7.4.Білім басқармасының Эксперттік кеңесі рейтингтің нәтижесі негізінде қорытынды шығарады. Қорытынды білім сапасын қамтамасыз етуге бағытталған облыс мектептерінің жұмыс жағдайын бағалап қана қоймай,  білім беру қызметінің деңгейін арттыру бойынша жүйелі ұйымдастыру  іс-шараларын қабылдау үшін білім бөлімдеріне арналған ұсынымдарды да қамтуы тиіс. 



VIІІ. Білім беру ұйымдарын  рейтингтік көрсеткіштері арқылы ынталандыру

8.1. Педагогикалық инновациялық режимде жұмыс істейтін жалпы білім беретін  мекемелері  өңірлік  рейтингтің  қорытындысына сәйкес, төмендегі номинациялар бойынша қаржылай немесе құнды сыйлықтармен марапатталады:

  • «Үздік қала мектебі»;
  • «Үздік ауыл мектебі»;
  • «Үздік шағын жинақталған мектеп».


ХІХ. Білім беру қызметін төмен деңгейде көрсеткен  жалпы білім беру ұйымдарына  қолданылатын шаралар

9.1.  Білім беру қызметін төмен деңгейде көрсетіп, кризистік режимде жұмыс істейтін мектеп ретінде анықталған  жалпы білім беретін мекемелері  аудандық/қалалық/ білім бөлімдерінің персоналды бақылауына қойылады.


Х. Жалпы білім беретін мекемелерінің критерийлері, рейтингтің көрсеткіштері.

10.1.Рейтинг критерийлерінің жалпы саны  - 42, оның ішінде:

  • барлық мектептер үшін – 24 киритерй;

Ø  орта мектептер үшін  -  4 критерий;

Ø  негізгі және орта мектептер үшін -  12 критерий;

Ø  негізгі мектептер үшін – 1 критерий;

Ø  бастауыш мектептер үшін - 1 критерий.


Критерийлер

Көрсеткіштер

Балл

Ескертулер

1.

Оқыту мен тәрбие берудің сапалы нәтижесі





1.1. Инвариантты компоненттегі пәндер бойынша оқыту сапасы (білім беру ұйымдарының орташа көрсеткіші). 

Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша:

 20%-дан 29%-ға дейінгі білім сапасы  – 3 балл;

 30%-дан 39%-ға дейінгі білім сапасы – 6 балл;

 40%-дан 49%-ға дейінгі білім сапасы – 10 балл;

 50%-дан 59%-ға  дейінгі білім сапасы – 15 балл;

 60%-дан 70%-ға дейінгі білім сапасы – 30 балл;

71%-дан 90%-ға дейінгі білім сапасы – 50 балл;


Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша:

 30%-дан 49%-ға дейінгі білім сапасы – 3 балл;

 50%-дан 59%-ға дейінгі білім сапасы – 6 балл;

 60%-дан 75%-ға дейінгі білім сапасы – 9 балл;

 76%-дан 85%-ға дейінгі білім сапасы – 15 балл;

 86%-дан 100%-ға дейінгі білім сапасы – 30 балл;

Барлық мектептер үшін


30 балл












               15 балл

1.2. «Алтын белгі» төсбелгісі иегерлерінің үлесі.

Әрбір жағдай үшін + 10 балл

Орта мектептер үшін

10 балл


1.3. Үздік аттестатқа ие болған мектеп бітірушілердің үлесі

Әрбір жағдай үшін  + 5 балл

1.4. Жоғары оқу орындарына түсу үшін мемлекеттік білім беру гранттарын иеленген мектеп бітірушілердң үлесі

ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің                   10%-нан 40% -на дейін – 50 балл;

ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің                   41%-нан 60% -на дейін – 100 балл;

ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің                   61%-нан 90% -на дейін – 150 балл;

ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің                   91%-нан 100% -на дейін – 200 балл;

Орта мектептер үшін

Ескерту

  1. Тек ағымдағы жылдың түлектері
  2. ҰБТ-ға қатыспаған халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жарыстардың жеңімпаздары да есепке алынады. 

1.5. ҰБТ нәтижесі бойынша шекті деңгейден өте алмаған мектеп бітірушілердің үлесі

Әрбір жағдай үшін  - 10 балл шегеріледі


Орта мектептер үшін


?????????

1.6. Негізгі мектеп курсы бойынша үздік куәлік алған негізгі мектеп бітірушілерінің үлесі

        Әрбір жағдай үшін  + 10 балл


Орта мектептер үшін

10 балл

1.7. Бастауыш мектеп сатысы бойынша үздік бітірген бастауыш мектеп оқушыларының үлесі

Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін – 10 балл;

 Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін– 15 балл;

 Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін –  20 балл.

Бастауыш  мектептер үшін


20 балл


1.8. Пәндерді тереңдетіп оқытатын сыныптарда оқитын оқушылардың үлесі

Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін – 2 балл;

 Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін – 4 балл;

Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 6 балл.

Негізгі және орта мектептер үшін


Тереңдетілген сынып жоқ

1.9. Халықаралық, республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының) саны. ҚР БҒМ бекіткен 07.12.2011 жылғы №514 бұйрыққа сәйкес (оның ішінде «Дарын» РҒПО өткізетін қашықтық олимпиадалары)


  • халықаралық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардағы әрбір жүлделі жағдай үшін - 50  балл;
  • республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардағы әрбір жүлделі жағдай үшін -30  балл.
  • «Дарын» РҒПО өткізетін қашықтық олимпиадаларындағы әрбір жүлделі жағдай үшін - 5  балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін







34*5=170 балл

1.10. Халықаралық, республикалық, аймақтық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының) саны.

(оның ішінде мектеп олимпиадалары мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізетін облыстық «Жамбыл дарыны» орталығм өткізген байқаулар)

  • облыстық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардағы жиынтық көрсеткіш  үшін – 5    балл.
  • аудандық (қалалық) деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардағы жиынтық көрсеткіш  үшін - 3  балл.
  • мектеп олимпиадалары мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізетін облыстық «Жамбыл дарыны» орталығы өткізген байқаулардағы жиынтық көрсеткіш  үшін - 2    балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін


5 балл


3 балл


2 балл




2.







Тәрбие жұмыстарының тиімділігі

2.1. Оқушылардың сабаққа қатысуы







Жылдық орташа сабаққа қатысуы 96%-100% деңгейінде – 25 балл;

Жылдық орташа сабаққа қатысуы 91%-95% деңгейінде – 20 балл;

Жылдық орташа сабаққа қатысуы 85%-90% деңгейінде – (-5) балл шегеріледі;

Жылдық орташа сабаққа қатысуы 80% және одан төмен деңгейде – (-10) балл шегеріледі.

Барлық мектептердің түрлері үшін

25 балл  



2.2..Білім беру ұйымдарында оқушылар тарапынан жасалған құқық бұзушылық саны

Ішкі істер бөлімдерінде тіркелген әрбір жағдай үшін - 10 балл (10 балл шегеріледі).

Орта және негізгі мектептер үшін

Жок



2.3. Қосымша білім беру ұйымдарында және    білім беру ұйымдарының базасында қосымша білім берумен қамтылған мектеп оқушыларының үлесі

 Контингенттің 10%-нан 20%-на дейін –                      10 балл;

Контингенттің 21%-нан 35%-на  дейін – 15 балл;

 Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін –                        20 балл;  

 Контингенттің 51%-нан 70%-на  дейін –                      25 балл;

 Контингенттің 71%-нан 100%-на дейін –                       50 балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін





50 балл

3

«Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу бағытындағы жұмыс деңгейі

3.1. «Туған жер», «Мектепке тағзым» акцияларына қамтылған қатысушылардың үлесі









 Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін –                      5 балл;

Контингенттің 21%-нан 35%-на  дейін – 10 балл;

 Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін –                        15 балл;  

 Контингенттің 51%-нан 70%-на  дейін –                      20 балл;

 Контингенттің 71%-нан 100%-на дейін –                       35 балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін



35 балл



3.2. Музейлер мен тарихи-мәдени, киелі орындарда өткізілген экскурсиялар мен сабақтардың үлесі

2 сабақтан 5 сабаққа дейін – 5 балл;

6 сабақтан 8 сабаққа дейін – 8 балл;

8 сабақтан 12 сабаққа дейін – 10 балл;

Барлық мектептердің түрлері үшін

10 балл

4

3

3

Мектептің  ҒЗИ , ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен бірлескен қызметінің деңгейі

4.1. ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны

    10 балл

Орта және негізгі мектептер үшін


10 балл

4.2. Жамбыл облысындағы ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны

25 балл


Орта және негізгі мектептер үшін


25 балл

5.

Заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны білім беру процесінде қолданудың тиімділігі

5.1. Қашықтықтан және онлайн оқытуды ұйымдастыру үшін түрлі платформалар мен сервистерді пайдаланатын педагогтардың үлесі (мысалы:  Google ClassroomСlass Dojo СlasstimеViberZoomSkype, WhatsApp,Moodle, iSpring, Teachbase, WebTutor, GetCourse, MemberLux, YouTube-каналында трансляция және т.б.). 

 10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 5 балл;

 21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл;

 36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл;

 51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін–20 балл;

76%-дан100%-ға дейінгі педагогтар үшін-40 балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін


40 балл

5.2. Педагогтардың «Bilimland» білім беру платформасын қолдану белсенділігінің көрсеткіші

 10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 2 балл;

 21%-дан 45%-ға дейінгі педагогтар үшін – 4 балл;

 46%-дан 70%-ға дейінгі педагогтар үшін – 6

балл;

 71%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін–8 балл.


Барлық мектептердің түрлері үшін

6 балл

5.3. Күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистердіQR-кодтау технологиясын қолданатын педагогтардың үлесі

10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 5 балл;

21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл;

36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл;

51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін – 20 балл;

76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін –10 балл;

Орта және негізгі мектептер үшін

30 мұғалім  73

20 БАЛЛ

5.4. Күнделікті тәжірибеде Quizizz, Kahoot,  Quzle, Padlet, Plikers интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын педагогтардың үлесі.

10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 5 балл;

21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 7 балл;

36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл;

51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін – 12 балл;

76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл;

Орта және негізгі мектептер үшін

30 мұғалім  73


12 БАЛЛ

5.5. Білім беру үрдісінде оқытудың цифрлық түрін (жаппай ашық онлайн-оқыту, геймификация, оқиғалы білім беру, «Төңкерілген сабақ» технологияларын тиімді пайдаланатын педагогтардың үлесі. 


10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл;

21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл;

36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 20 балл;

51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін – 25 балл;

76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін – 35 балл;

Орта және негізгі мектептер үшін

19 мұғалім 43

20 БАЛЛ

5.6. Мұғалімнің автоматтандырылған жұмыс орнының үлесі

  10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін - 2 балл;

 21%-дан 45%-ға дейінгі педагогтар үшін - 4 балл;

 46%-дан 70%-ға дейінгі педагогтар үшін – 6 балл;

 71%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін- 8 балл

Негізгі және орта мектептер үшін


8 БАЛЛ

5.7. Кітапханашының автоматтандырылған жұмыс орнының болуы

3 балл

Негізгі және орта мектептер үшін

3 БАЛЛ

5.8Кітапханада электронды оқу залының болуы

10 балл

Негізгі және орта мектептер үшін

ЖОҚ

6.

Мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың жайлылық деңгейі

6.1. Мектептің оқушылары мен педагогтарына арналған ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы және олардың жұмыс істеуі

10 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 10 балл;

8 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 8 балл;

6 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 6 балл;

4 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 4 балл;

2 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 2 балл;

Барлық мектептердің түрлері үшін



4 балл



6.2. Мектеп ішіндегі әжетханалардың болуы

10 балл

Барлық мектептердің түрлері үшін


10 балл

7.

Оқушылардың  толыққанды физикалық дамуы үшін жағдайларды қамтамасыз ету

7.1. Оқушылардың түрлі спорттық байқаулар мен жарыстарға қатысу көрсеткіші

Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін –                      2 балл;

Контингенттің 21%-нан 35%-на  дейін – 5 балл;

 Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін –                        15 балл;  

 Контингенттің 51%-нан 70%-на  дейін –                      20 балл;

 Контингенттің 71%-нан 100%-на дейін –                       35 балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін



2  балл

8.

Білім беру ұйымдарын дамытудың тиімділігі

8.1. Даму жоспарының болуы

5  балл

Барлық мектептердің түрлері үшін

5 балл



8.2. Жүзеге асырылған инновациялық жобалар саны

5  балл

Барлық мектептердің түрлері үшін

5 балл



8.3. Республикалық, облыстық деңгейдегі тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстарды жүзеге асыру

10 балл

Барлық мектептердің түрлері үшін

---

9.

Білім беру ұйымдарының қызметі туралы ақпараттардың шынайылығы мен қолжетімділігі 

9.1. Білім беру ұйымы сайтының жұмыс сапасының көрсеткіші


                      10 балл

Орта және негізгі мектептер үшін

10 балл



9.2. Білім беру ұйымының сайтында мектеп басшысының жыл сайынғы баяндамасының болуы

5 балл

Орта және негізгі мектептер үшін


5 балл

10.

Білім беру ұйымдарына ата-аналардың (заңды өкілдердің), бітірушілердің қарым-қатынасы 

10.1. Білім беру қызметінің сапасына қанағаттанатын  ата-аналардың үлесі








  Ата-аналардың10%-нан 20%-на дейін – 3 балл;

  Ата-аналардың 21%-нан 35%-на дейін – 6 балл;

  Ата-аналардың 36%-нан 50%-на дейін  – 10 балл;

  Ата-аналардың 51%-нан 75%-на дейін– 20 балл;

  Ата-аналардың 76%-нан 100%-на дейін - 50 балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін 

Ескерту: 


50 балл



10.2. Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің болуы

5 балл

Орта және негізгі мектептер үшін

5 балл


11.

Басқару тиімділігі 

11.1. Ұжым мүшелерінен мектеп әкімшілігінің заңсыз іс-әрекеттеріне байланысты жоғары инстанцияларға түскен шағымдардың саны 

Оқу жылы ішінде түскен 1 шағым  - 10 

(10 балл шегеріледі) балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін


жоқ

11.2.Мектепті басқару жүйесіне ұжым мүшелерінің қанағаттану деңгейі

  •  10%-дан 20%-ға дейінгі мектеп педагогтарының   мектепті  басқару стиліне қанағаттануы  – 2 балл;
  • 21%-дан 40%-ға дейінгі мектеп педагогтарының   мектепті басқару стиліне қанағаттануы – 4 балл;
  • 41%-дан 60%-ға дейінгі мектеп педагогтарының   мектепті басқару стиліне қанағаттануы – 8 балл;
  • 61%-дан 80%-ға дейінгі мектеп педагогтарының   мектепті басқару стиліне қанағаттануы – 25 балл;
  •  81%-дан 100%-ға дейінгі мектеп педагогтарының   мектепті басқару стиліне қанағаттануы – 50 балл;

Барлық мектептердің түрлері үшін


50 балл

12

Педагогтардың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру деңгейі

12.1. Халықаралық, Республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі байқауларда жеңімпаз, жүлдегер (лауреат) атанған білім беру ұйымдарындағы педагогтардың үлесі

  • халықаралық байқаулардың жүлдегерлері – 30 балл
  • республикалық байқаулар мен қашықтық олимпиадалардың жүлдегерлері -20 балл;
  • облыстық байқаулар мен қашықтық олимпиадалардың жүлдегерлері - 10 балл;

аудандық /қалалық/ байқаулар мен қашықтық олимпиадалардың жүлдегерлері – 5 балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін


30 балл

20 балл 

10 балл

5 балл

12.2. Халықаралық, республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі басылымдарда іс-тәжірибесі жарияланған    педагогтардың үлесі

  • халықаралық ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялау – 8 балл;
  • республикалық  ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялау – 6 балл;
  • аймақтық  ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялау – 4 балл;
  •  аудандық /қалалық/ ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялау – 2   балл;

Барлық мектептердің түрлері үшін

Ескерту:


8 балл


6 балл


4 балл


2 балл

12.3. Іс-тәжірибелері аудандық /қалалық/, аймақтық, республикалық деңгейде таратылған педагогтардың үлесі (шығармашылық есептер, семинарлар, шығармашылық шеберханалар, шеберлік сыныптар және т.б.)

  • Іс-тәжірибесін республикалық деңгейде тарату  - 30 балл; 
  •  Іс-тәжірибесін аймақтық деңгейде тарату -15 балл;
  • Іс-тәжірибесін аудандық /қалалық/ деңгейде тарату – 7 балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін

Ескерту:

Балл әрбір іс-шара үшін емес, жиынтық көрсеткіштер бойынша қойылады.


------



12.4. Екінші, бірінші, жоғары біліктілік санаты бар, сондай-ақ педагог-модератор, эксперт, зерттеуші, шебер біліктілігі бар педагогтардың үлесі

                                                 

  • 75%-дан 100%-ға дейінгі біліктілік санаты бар педагогтар  – 20 балл;
  • 50%-дан 74%-ға дейінгі біліктілік санаты бар педагогтар  – 15 балл;
  • 30%-дан 49%-ға дейінгі біліктілік санаты бар педагогтар  – 10 балл.

Барлық мектептердің түрлері үшін


МҰҒАЛІМ САНЫ -41


САНАТСЫЗ – 16/39%


САНАТЫ БАРЫ -25/60%


15 балл





Жалпы ұпайы: 

730 балл




Мектеп  директоры                                 Абдуллаева К.М.

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Ixaloz
8 февраля 2023 06:23
buy arimidex for sale <a href="https://buyanastrozolep.com/">arimidex 1mg us</a> anastrozole 1 mg cheap
Qvzabb
9 февраля 2023 06:20
naproxen 250mg drug <a href="https://gncefdinl.com/">buy cefdinir without prescription</a> purchase lansoprazole
Igemvg
9 февраля 2023 11:56
order biaxin 500mg for sale <a href="https://buyclonidinep.com/">generic catapres 0.1 mg</a> meclizine buy online
Qzabnh
11 февраля 2023 03:55
spiriva online order <a href="https://aterazosinc.com/">hytrin 5mg ca</a> hytrin sale
Zoiccy
12 февраля 2023 15:01
purchase montelukast pill <a href="https://gnvgraonline.com/">buy sildenafil 50mg online</a> cheap viagra pill
Aklcjm
12 февраля 2023 17:02
actos 30mg ca <a href="https://apioglitazone.com/">buy pioglitazone for sale</a> cheap viagra 100mg
Szturl
14 февраля 2023 01:58
cialis without a doctor prescription <a href="https://edclspls.com/">Buy discount cialis online</a> buy generic tadalafil 10mg
Nrawda
14 февраля 2023 02:05
cost cialis 20mg <a href="https://buyclstfl.com/">Cialis on sale</a> casinos
Yauvlz
15 февраля 2023 11:04
parx casino online <a href="https://xgamescasinox.com/">play poker online free casino world</a> real money online casino
Kxfuau
15 февраля 2023 13:04
stromectol ivermectin <a href="https://symrelonline.com/">order generic amantadine 100mg</a> brand avlosulfon 100 mg
Bvcfmq
16 февраля 2023 21:11
play blackjack online for real money <a href="https://xcasinoxslots.com/">casino play</a> cash poker online
Qxgusb
17 февраля 2023 01:44
buy adalat 10mg generic <a href="https://genraconline.com/">perindopril 8mg tablet</a> buy fexofenadine 180mg online
Ukrppw
18 февраля 2023 07:10
free spins no deposit required <a href="https://amonlinecasino.com/">online blackjack for real money usa</a> writing dissertation service
Mjejwu
18 февраля 2023 16:41
altace 10mg oral <a href="https://plamarxl.com/">purchase amaryl pills</a> buy arcoxia without prescription
Botquo
18 марта 2023 12:34
stromectol for head lice <a href="https://buystmpi.com/">stromectol 6mg without prescription</a> order prednisone 5mg pill
Nsqaxn
18 марта 2023 12:46
ondansetron uk <a href="https://getzofonline.ink/">buy zofran 4mg</a> order bactrim 960mg online
Hoidfy
20 марта 2023 14:30
buy albuterol sale <a href="https://augmepro.top/">clavulanate us</a> amoxiclav cheap
Pgpuub
20 марта 2023 20:06
accutane buy online <a href="https://buyamobact.com/">amoxil brand</a> zithromax 250mg pill
Qrdbec
22 марта 2023 13:46
modafinil drug <a href="https://getlisino.best/">zestril 10mg usa</a> lopressor brand
Sohaus
24 марта 2023 12:38
order dutasteride for sale <a href="https://buyorlonline.today/">xenical ca</a> buy orlistat 60mg generic
Xznhjh
26 марта 2023 12:05
order generic imuran 25mg <a href="https://getazathpi.store/">buy imuran 50mg pill</a> purchase naproxen without prescription
Qrtzpj
28 марта 2023 09:10
buy cefdinir 300mg pills <a href="https://buypreva.pro/">generic prevacid</a> order pantoprazole 20mg sale
Txrgdy
30 марта 2023 03:12
dapsone 100 mg us <a href="https://adapsonline.cfd/">buy avlosulfon 100mg sale</a> brand tenormin 50mg
Wcqeii
30 марта 2023 05:29
simvastatin 10mg ca <a href="https://getsimva.pro/">simvastatin 10mg sale</a> sildenafil overnight delivery
Wxioij
1 апреля 2023 08:15
uroxatral order <a href="https://pltrazo.ink/">desyrel 100mg ca</a> diltiazem online
Vejgbe
3 апреля 2023 18:38
order ezetimibe 10mg online <a href="https://plezet.sbs/">zetia oral</a> order generic methotrexate 10mg
Eiyjbf
4 апреля 2023 15:28
levofloxacin canada <a href="https://buyursod.pro/">brand urso 150mg</a> bupropion 150 mg drug
Ctmtij
5 апреля 2023 22:29
buy warfarin 5mg <a href="https://buyallop.top/">buy allopurinol 300mg pills</a> cost zyloprim
Qohwzx
7 апреля 2023 22:01
order cetirizine <a href="https://allergipl.site/">buy zyrtec 10mg for sale</a> sertraline price
Rctjcv
8 апреля 2023 07:52
generic cenforce 50mg <a href="https://buychlonsp.com/">chloroquine order</a> order metformin 1000mg generic