Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы жеке қажеттіліктерді қанағаттандыруға бола ма?
МДЖ- 2 дің зерттеу сұрағы: "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы жеке қажеттіліктерді қанағаттандыруға бола ма?"
№ | Басымдықтар(приоритеты) | Табыс(жетістік) критерийлері | |||
|
| Оқушы | Мұғалім | Ата-ана | Директор |
1 | Мұғалімдер арасында ынтымақтастық мәдениетін құру | 5-7 сынып оқушылары тарих, қазақ тілі сабақтарында топтық жұмыс арқылы ойларын талқылауға үйрету. | 5 -7 сынып тарих, қазақ тілі , қазақ тілі сабағынан беретін мұғалімдер мен оқушылар арасында өнімді қарым –қатынастарын талқылай алады. | 5 -7 сынып ата-аналарының 15% ы балаларымен әңгімелесу барысында мұғалімге деген сенім пайда болады. | 5 "А"- сыныбының тәрбие сағатына қатысу арқылы кәсіби сұхбат жүргізу мүмкіндігіне ие болады. |
2 | Мұғалімдердің кәсіби дамуын басқару | 1-2 сынып оқушыларының математика , сауаташу сабақтарында алған білімдерін практикада қолдана алады. | 1-2 сынып жетекшісінің математика, дүние тану пәнінде кәсіби оқуы бағаланады | 1-2 сынып оқушылары ата-аналарының 15 % математика пәнінде топтастыру жұмысының қызықты өтетініне көз жеткізеді | 1-2 сынып жетекшісін математика пәнінде топтастыру жұмыс арқылы жеткен табыстары үшін мадақтай алады |
3 | Әртүрлі әдістермен бағалауға болатынына ықпал ету. | 1-2 сынып оқушылары сауат ашу, математика сабақтарында жеке жұптық жұмыс арқылы шығармашылықпен жұмыс істей алады. | 1-2 сынып мұғалімдері сауат ашу, математика сабақтарында жеке жұптық жұмыс арқылы оқушылардың шығармашылығын дамытады . | 1-2 сынып оқушыларының ата-аналарының 25 % мектеп туралы пікірі , көз-қарасы өзгереді. | 1-2 сынып сауат ашу, математика беретін 3- деңгей мұғалімі Ф.Т. Бөпежановамен ,Тасыбаевамен сабағын талдау арқылы кері байланыс жасай алады. |
4 | Жеке , топтық және мектеп қажеттіліктеріне байланысты мәселелерді шешу. | 5-7- сынып оқушылары орыс тілі, математика сабақтарында сыни тұрғыдан ойлау арқылы ойларын тиянақтайды . | 5-7- сынып мұғалімдері орыс тілі, математика сабақтарында сыни тұрғыдан ойлау дағдысы арқылы оқушылардың ойларын тиянақтайды . | 5-7- сынып оқушылары ата-аналарының 25 % аталған сабақтарға қатысуға талпынады . | 5-7- сынып ата-аналарынан сауат ашу, математика пәні бойынша пікірін тыңдай алады. |
Кездесулер, жиналыстар (педагогикалық кеңестер)
№ | Іс-шаралар | Мақсаты | Табыс критерийлері | Жауапты | Мерзі мі | Эвалюация (деректер) | Мониторинг | Ресурстар | Қайта қарау |
1 | Әкімшілікпен кездесу. | Курстан үйренгендеріммен тәжірибе алмасу. | Курстың мақсат-міндеттерін түсіндіреді. | Мектеп директоры Абдуллаева К.М.
| 1-апта , 1-күн. |
Курсалды №1-Таныстырылым | Директор-1 Директордың орынбасары-4 Психолог-1 Социолог-1
| 1- нұсқаулық 2-нұсқаулық 3-нұсқаулық "" Бейне таспа. | Туындаған сұрақтарға жауап беру. |
2 | Педагогикалық кеңес өткізу. | Курсалды тапсырмалардың қорытындысымен таныстыру. | Қоғамдастық құру мақсат-міндеттерімен таныстырады. | Мектеп директоры Абдуллаева К.М.
| 1-апта, 3-күн | МДЖ-1 | Директор-1 Директордың орынбасары-4 Психолог-1 Социолог-1 Мұғалімдер саны- 33. | Курс материалдары Постерлер Слайдтар. | Туындаған сұрақтарға жауап беру. |
Коучинг үдерісі
№ | Іс-шаралар | Мақсаты | Табыс критерилері | Жауапты | Мерзімі | Эвалюация (деректер) | Мониторинг | Ресурстар | Қайта қарау |
1 | Коучингке дейінгі коучпен кәсіби сұхбат өткізу. | Коучинг туралы пікірлесу, коучинг сессия жоспарына қажеттілікке қарай өзгеріс енгізу.
Коучинг туралы пікірлесу, коучинг сессия жоспарына Таллис сауалнамасынан шыққан қажеттілікке қарай жоспарлау.
| Коучинг туралы пікірлесу, коучинг сессия жоспарына қажеттілікке қарай өзгеріс енгізу. Коучинг туралы пікірлесу, коучинг сессия жоспарына Таллис сауалнамасынан шыққан қажеттілікке қарай жоспарлайды
| Коуч Мектеп директоры Абдуллаева К.М.
|
Тамыз 4-апта
1-апта 1-кун |
Рефлексивті жазба дәптер,Таллис сауалнамасының қорытындысы,
| Коуч-2 Директор-1 | Фото, Жазба дәптері |