Ашық сабақ
Пәннің аты Өзін-өзі тану |
Уақыты: 17.10.2017 |
Кабинет: 32 |
Мұғалім: Абдуллаева К.М |
|||||||||||
Сабақтың атауы |
Адам бақыты №6- сабақ
|
|||||||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Жаңа сабақты түсіну, алған білімді өмірде қолдана алу. "Ниет тазалығы, риясыз қызмет ету. Шынайы бақытты ұғыну". Көрнекі құралдар;Интерактивті тақта,
үнтаспа,сюжетті суреттер, бейне таспа. |
|||||||||||||
Ширинг әдісі Дәйек сөз |
Пифагордың «Жаны мейрімге толы адам бақытты» атты қанатты сөзін «Ширинг » әдісі бойынша қайталау. |
|||||||||||||
Топқа бөлу Қызығушылықты ояту
|
<!--
[if gte vml 1]>
<!--
[if !vml]
-->
|
3-минут
<!--
[if gte vml 1]>
<!--
[if !vml]
-->
|
||||||||||||
Постер қорғау Жаңа сабақ |
«9 Ромб» Ең маңыздысын 1- бағанға қой.
<!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] -->
«Блум түймедағы» Ойлаудың жоғарғы
деңгейінде сұрақтар дайындау Оқулықта берілген Джеймс Алленнің «Адам қалай ойлайды?» атты мәтінінен Дәл бүгіннен бастап бақытты болу үшін ең бірінші іс әрекетің қандай болады? Ойлаудың жоғары деңгейіне жететін сұрақтар дайындаңыздар. |
Таңдаған түстеріне қарай оқушыларға бүгінгі көңіл-күйлері айтылады. Оқушыларға үйге берілген тапсырма бойынша жұмыс жасау тапсырылады.
13 минут
<!--
[if gte vml 1]>
<!--
[if !vml]
-->
|
||||||||||||
Тыныштық сәті |
Тыныштық сәті. -Балалар, дұрыс отырайық,арқаларыңызды түзу ұстайық,қолдарыңызды партаға қоюға болады,көздеріңізді жұмайық. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз жұмсақ, жасыл шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. (тыныштық). Жасыл шөп сіздің аяғынызды сипап жатқан сезімде боласыз. (тыныштық). Күннің көзі жер бетін қыздыруда. (тыныштық).Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз. (тыныштық). Өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып жатқанын естисіз. (тыныштық). Тыныштықта тұрып, өзімізді тындайық, табиғат-анамызды тындайық. Алақаңдарыңызды күннің көзіне жайыңыз. (тыныштық).Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің сәулелерін сезіңіз (тыныштық). 1,2,3 көзімізді
ашайық.Қолымызды жайып, бізге өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы көңіл күй
сыйлаған Ана-Табиғатқа «Рахмет» деп айтайық. |
Оқушылар дем алып, ерекше күйге бөленеді, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. 2-минут |
||||||||||||
Бейне таспа |
«Атырапыңа бақыт сила» бейне ролик. Мақсаты: Атырапыңа жақсылық жасау арқылы өзіңе бақыт сила. 4- минут |
|||||||||||||
Ой толғаныс |
<!-- [if !supportLists] --> 1- <!-- [endif] --> Тапсырма . Бақыт ұғымына берілген анықтамаларды оқып, шынайы бақыттың анықтамасын табыңдар. Себебін түсіндіріңдер. <!-- [if !supportLists] --> 2- <!-- [endif] --> Тапсырма . Жағдаятты оқып, өз шешімдерің мен ой тұжырымдарыңды айтыңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер. 5- минут |
|||||||||||||
Сергіту сәті |
<!-- [if !supportLists] --> 3- <!-- [endif] --> Минут «Бағалайық бақытты» атты өлеңін хормен айтамыз. |
|||||||||||||
Шығармашылық жұмыс |
«Сиқырлы алақан» әдісі
. Алдын –ала берілген түрлі-түсті қағаздардан қиылған алақандарға «Адам бақытты болу үшін не істеу керек?» деген сұраққа оқушылар жауап жазады. 5минут
<!--
[if gte vml 1]>
<!--
[if !vml]
-->
|
|||||||||||||
Кері байланыс «Сана тунелі» әдісі |
Кері байланыс
<!--
[if gte vml 1]>
<!--
[if !vml]
-->
|
<!--
[if gte vml 1]>
<!--
[if !vml]
-->
<!--
[if gte vml 1]>
<!--
[if !vml]
-->
|
<!--
[if gte vml 1]>
<!--
[if !vml]
-->
<!--
[endif]
-->