МЕКТЕПТІҢ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ (2020-2023 ж)
Бекітемін
Мектеп директоры
___________Абдуллаева К.М
"____"_____________2020 жыл
МЕКТЕПТІҢ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ
(2020-2023 ж)
Орындалу мерзіміне қарай: 3 жылдық
(орташа мерзімдік)
Білім беру мекемесінің
типіне қарай: Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімі №57 КММ жалпы білім беретін орта мектеп
Негізгі міндеттер:
ü Мектептің оқу-тәрбие сапасын жаңа заман сұранысына көтеру;
ü Оқушыларды дені сау, адамгершілігі мол, мәдениетті, компонентті, өзіне нық сенетін тұлға ретінде қалыптастыру;
ü Мектеп бітірушілерді бәсекеге қабілетті қоғамда өз орнын таба алатын деңгейге жеткізу;
ü Педагогиканы гуманистік, инновациялық деңгейге көтеру;
ü Мұғалімдерді жаңа заман талабына жауап бере алатын зерттеуші педагог деңгейіне көтеру.
Нормативтік-құқықтық негізі:
Ø ҚР «Білім туралы» заңы;
Ø «Тіл туралы» заң;
Ø Балалар құқығы туралы конвенция;
Ø Оқу орындарын реттеуші стандарттар мен заң актілері
Тақырыбы: Қазіргі ақпараттық білім беру технологияларына негізделген және интернет-ортада білім беру (оқу) үрдісін жүргізудің ортақ технологиялық құралдарымен қамтамасыз етілген білім беру ортасын құру
Мектеп миссиясы
- педагогикалық білімді ақпараттандыру, мұғалімдердің АКТ-ны пайдалану даярлығын қалыптастыру, педагогика ғылымының озық рөліндегі АКТ-ны енгізуді;
- әлеуметтік-саяси, мәдени білімді, үнемі кәсіби өсу мен өзгеруге дайын, өзінің жеке тұлғалық және интеллектуалдық әлеуетін жүзеге асыра алатын жоғары рухани интеллектуалды креативті тұлға қалыптастыруды;
- оқыту процесін демократизациялау және білім беру процесінің субъектілері «оқушы-ата-ана-мұғалім» өзара қарым-қатынасын жетілдіруді қамтамасыз етеді.
Мақсаты:
- білім беру үрдісінің барлық қатысушыларының үздік білім беру ресурстары мен технологияларына тең қол жеткізуін қамтамасыз ету.
- ақпараттың қол жетімділігін, икемділігін, білім беру үрдісін басқару тиімділігін, сапасын арттыру
- ашық ақпараттық білім беру кеңістігін құру арқылы тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің өзекті және перспективті қажеттіліктеріне сәйкестігін; білім беру саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыруға даяр педагогтардың ақпараттық-коммуникативтік құзіреттіліктерінің деңгейін арттыру.
- оқушыларды нарықтық қатынастар жағдайында қоғамдық және кәсіптік салаларда толық және тиімді қатысуға даярлау
- білім беру жүйесіне ашық жүйенің сапасын бере отырып оқытуды, оның орнын, уақыты мен темпін жоспарлауда оның қасиеттері мен еркіндігін таңдау мүмкіндігін беру
Міндеттері:
- білім беруді басқаруды компьютерлік техникамен, телекоммуникациялық құрылғылармен және оқу және басқарушылық бағдарламалармен қамтамасыз ету, ортақ ақпараттық орта құруды қамтамасыз ететін әр оқу кабинетінде локалді есептегіш желілер құру.
- пән кабинеттері мен білім беруді басқаруды ақпараттық компьютерлік білім беру жүйесінің желісімен, ғаламдық Интернет желісімен қосу.
- мектеп Web-сайттарын ұйымдастыру.
- қазіргі ақпараттық технологияларды басқару іс-әрекетіне, педагогикалық үрдіске, әлеуметтік-тәрбиелеу жұмыстарына енгізу.
- педагогикалық және басқару кадрларының біліктілігін арттыру және қайта даярлау, ақпараттық мәдениетті қалыптастыру (АКТ-құзіреттіліктер).
- барлық салада ақпараттық технология құралдарын кешенді енгізу, қолдау және қызмет көрсету жүйесін құру.
- цифрлық сауаттылықты дамыту мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қалыптастыру арқылы үнемі өзгеріп отыратын технологиялардың, стандарттардың, ақпараттық ресурстардың жағдайында, жеке-дара танымын өз бетінше ұйымдастыра алатын қабілетті тұлғаның рефлексивті өзін-өзі ұйымдастыру дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтижелер:
- білім беру ортасының қоғамның ағымдағы сұранысына бейімделуі;
- үздіксіз білім беру жүйесін қолдау;
- білім беру процесінің тиімділігін арттыру;
- мұғалімдер мен мектеп әкімшілігі үшін компьютерлік технологияны қолдану арқылы ақпаратты сақтау және өңдеу жұмысының тиімділігінің артуы;
- оқыту сапасының артуы, мұғалімнің өз пәні саласында білімнің жинақталуы, оқытудың қазіргі әдістерін меңгеруі мен педагогикалық процесті компьютерлік технология көмегімен ұйымдастыруы;
- орта қатысушылары арасында мәліметтермен ауысудың стандартталған механизмдері
- педагогтер мен оқушылардың оқу жоспары мен оқу бағдарламаларының, оқу әдістемелік кешенмен және т.б. еркін таңдауының қамтамасыз етілуі
- оқытушылар мен оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекет мотивациясының, қарым-қатынас мотивациясының, қол жеткізу мотивациясының жоғары деңгейі.
Мектептің даму бағдарламасы 9 бөлімнен тұрады:
- Мұғалімдердің кәсіби дамуы
- Оқыту үрдісін жетілдіру
- Бағалау әдістерін қолдануды дамыту
- Мектеп ресурстарын дамыту
- Көшбасшылықпен басқарудың дамуы
- Оқушының жеке дамуына ықпал ету
- Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру бағдарламасын жүзеге асыру
- Мектепте коммуникацияның дамуы
- Сапалы оқытуды қамтамасыз ету
Мектептің даму бағдарламасын жүзеге асыру кезеңдері
Кезеңдері | Мерзімі | Дамудың негізгі бағыттары | Жұмыстың мазмұны |
І | 2020-2021 жыл | Ұйымдастырушылық-басқарушылық және теориялық-практикалық дайындық | - Компьютерлік техникамен, телекоммуни кациялық құрылғылармен, оқу және басқа рушылық бағдарламалармен қамтамасыз ету, - Барлық салада ақпараттық технология құралдарын кешенді енгізу, қолдау және қызмет көрсету жүйесін құру - Мұғалімдердің, оқушылардың АҚТ-ны пайдалану даярлығын қалыптастыру, педагогика ғылымының озық рөліндегі ақпараттық оқыту жүйесін енгізу; - Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз әдістемелік және психологиялық оқыту жүйесін құру; - Мұғалім мен оқушының зерттеушілік іс- әрекетін ұйымдастыру: - Жаңа жүйені енгізудегі қиындықтар, кемшіліктер, жетістіктерді талдау, ақпарат банкін құру. |
ІІ | 2021-2022 жыл | Білім беру мазмұнын, тәрбие үрдісін жетілдіру. Дарынды және шығармашылығы жоғары қабілетті оқушылармен жұмыс жүйесін қалыптастыру. | - Білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білім тәрбие беру үрдісіне еңгізіп, жетілдіру; - Шығармашылық топтардың жаңа жүйені енгізу және жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, мұғалімдердің ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамыту. - Мұғалім- оқушы шығармашылық іс- әрекеттерін зерттеп, сараптау. - Жеке тұлғаны зертханалық, ғылыми зерттеу жұмыстарына баулу - Мектептің жоғары қабілеті оқушылары туралы мәліметтер банкін құрып, олимпиадалық резерв дайындау. - Жаңа жоба негізінде мұғалімдердің авторлық жұмыстарын, әдістемелік құралдарын, оқыту бағдарламаларын көбейту; - Инновациялық, интерактивті әдістерді пайдалану арқылы сабақ сапасын арттыру; -Әлемдік тәжірибе мен ұлттық дәстүрді сабақтастыру; |
ІІІ | 2022-2023 жыл | Орындалған іс-әрекеттердің нәтижесін талдау, тарату. | - Жаңаша оқыту жағдайындағы оқушылардың білім сапасын диагностикалау - Шығармашылықпен жұмыс істеген мұғалімдердің авторлық бағдарламаларын шығару, іс-тәжірибелерін тарату. - Мұғалім мен оқушыға қолайлы орта қалыптастыру; - Авторлық бағдарламалар, дәстүрлі емес идеялар мен концепцияларды дамыта отыра, мектептің электронды оқыту жүйесін құру |
Мектептің даму жоспарының басымдылықтары (МДЖ) – сапалы сабақ беру және оқыту
Мақсат: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ-ның үздік қазақстандық және халықаралық педагогикалық тәжірибесін оқу үрдісіне енгізу.
Мақсаттар | 1. Мұғалімдердің кәсіби дамуы | ||||||||||||
Іс-шаралар | Жауапты | Ресурстар | Мониторинг(кім\ қалай\ қашан?) | Мезгілі/ Прогресс | |||||||||
Мұғалімдер мен басқа да педагог қызметкерлерді кәсіби дамытуды қолдау және жүзеге асыру. | Директор | Жоспар | Жүнісова А кесте / жыл бойы | ||||||||||
Мұғалімдердің шығармашылық тәжірибесіне талдау жасау жене қазіргі деңгейін анықтау | Жүнісова А | Сауалнама, іс-тәжірибені зерттеу жұмыстары, шығармашылық есептер | Әкімшілік, Жиынтық кесте | ||||||||||
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ бірлестікте жаңартылған білім мазмұны бойынша тәжірибе алмасу | Директор, Жүнісова А ӘБ жетекшілері | Іс-тәжірибені зерттеу, тәжірибе алмасу жұмыстары, | Құрал, жинақ | ||||||||||
Жаңа педагогикалық технологияларды қолдана отырып, жас мұғалімдерді шығармашылық жұмысқа тарту | Топчубаев Р | Презентация, оқу-әдістемелік семинар, коучингтер, психологиялық тренинг | Ашық сабақтар, байқаулар, журнал, жинақ Топчубаев Р | ||||||||||
Жас мұғалімдердің білім деңгейін көтеру: тәлімгерлік процесті жандандыру; жаңа оқыту технологияларын меңгеруге бағыттау;
| Едигенова Г тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | Кесте, жоспар менторинг | Едигенова Г. есептер, бейнетаспа, суреттер,әдістемелік кеңес | ||||||||||
Координатор мен тренерлердің НЗМ тәжірибесін сабақ үрдісіне енгізу. | Жүнісова А ӘБ жетекшілері тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | Коучинг жоспары, семинар тақырыптары, желілік қауымдастық | есептер, бейнетаспа, суреттер әдістемелік кеңес | ||||||||||
Мақсат | 2. Оқыту үрдісін жетілдіру | ||||||||||||
Іс-шаралар | Жауапты | Ресурстар | Мониторинг(кім\ қалай\ қашан?) | Мезгілі/ Прогресс | |||||||||
1 | Білім беру сапасын бағалаудың анықталған айқынжүйесін үйрену және әзірлеу. Жас мамандарды шағын проблемалық топтар жұмысына қатыстыру: - топтық жұмысты ұйымдастыру әдісін үйрену; -дарынды баламен дербес жұмыстың тиімді тәсілдерін қолдануды үйрену | Директор, әкімшілік, Жүнісова А ӘБ жетекшілері | Бағалау саясаты, Тұжырымдама Ереже Жоспар, семинарлар, Критериалды бағалау (жобалар) | Орынбасарлар, кафедра, критерийлер, диаграмма әдістемелік кеңесі, педкеңес | |||||||||
Жас мұғалімдердің жаңа әдістермен ашық сабақ апталығын өткізу | Жүнісова А ӘБ жетекшілері тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | Ереже, Сабақ жоспары | Кафедралар, тәлімгерлер хаттама | ||||||||||
І, ІІ, ІІІ деңгейін оқып келген мұғалімдер көмегімен мектепте lesson study құру | Садыкова Р.И. тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | Ереже, Жоспар, іс-әрекетті зерттеу есебі | есептер, бейнетаспа, суреттерәдістемеліккеңес | ||||||||||
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ іс-тәжірибесін енгізу жөнінде мектепішілік жұмыс тобын құру | Мектеп әкімшілігі, әдістемелік кеңесі | Жоспар | есептер | ||||||||||
2 | Жаңа тиімді технологияларды енгізу негізінде сабақ сапасын арттыру | тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | Мектепішілік тақырыптық бақылау. Сабақтар, семинарлар | Жүнісова А | |||||||||
3 | Оқушылардың дербес қажеттіліктеріне сәйкес жалпы білімдік дайындықты қамтамасыз ету. | тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | Жоспар, кесте | ӘБ жетекшілері | |||||||||
Мақсаты | 3. Бағалау әдістерін қолдануды дамыту | ||||||||||||
Іс-шаралар | Жауапты | Ресурстар | Мониторинг(кім\ қалай\ қашан?) | Мезгілі/ Прогресс | |||||||||
1 | Рейтинг | Оқу-ісі орынбасары | Жоспар, кесте. | Жүнісова А ӘБ жетекшілері | |||||||||
2 | Өлшемді бағалауды қолдану моделін үйрену | Мектеп әкімшілігі, әдістемелік кеңесі, ӘБ жетекшілері | Жоспар, кесте, хаттама | есептер | |||||||||
3 | Нормативтік құқықтық құжаттар | Мектеп әкімшілігі, ғылыми-әдістемелік орынбасары | Мәліметтер қоры | Жүнісова А | |||||||||
Мақсаты | 4. Мектеп ресурстарын дамыту | ||||||||||||
Іс-шаралар | Жауапты | Ресурстар | Мониторинг(кім\ қалай\ қашан?) | Мезгілі/ Прогресс | |||||||||
1 | Мектептің материалдық-техникалық құрал жабдықтарын жаңарту | Мектеп әкімшілігі | Жоспар, қаралған қаржы көлемі, келісім-шарттар, мемлекеттік сатып-алу көздері, қабылданған актілер | Топчубаев Р | |||||||||
2 | Физика, химия, биология кабинеті , 5-интерактивті тақтаны жоспарға салу | Есеп бөлімі | Жоспар, қаралған қаржы көлемі, келісім-шарттар, мемлекеттік сатып-алу көздері, қабылданған актілер | Топчубаев Р | |||||||||
3 | Компьютер базасын жаңарту | Есеп бөлімі | Жоспар, қаралған қаржы көлемі, келісім-шарттар, мемлекеттік сатып-алу көздері, қабылданған актілер | Топчубаев Р | |||||||||
4 | Интернет желісінің қуаттылығын арттыру | Есеп бөлімі | Жоспар, қаралған қаржы көлемі, келісім-шарттар, мемлекеттік сатып-алу көздері, қабылданған актілер | Топчубаев Р | |||||||||
Мақсаты | 5. Көшбасшылықпен басқарудың дамуы | ||||||||||||
Іс-шаралар | Жауапты | Ресурстар | Мониторинг(кім\ қалай\ қашан?) | Мезгілі/ Прогресс | |||||||||
1 | «Көшбасшылықпен басқару» тақырыбында семинар, тренинг, сұхбаттасу өткізу. | Директор, мектеп әкімшілігі | Бағдарлама, хаттама, сауалнама. | Мектеп әкімшілігі, ғылыми-әдістемелік орынбасары, ӘБ жетекшілері | |||||||||
2 | Көшбасшылар тобын құру | Мектеп әкімшілігі | Жоспар, бұйрық, хаттама. | тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | |||||||||
3 | 10 маманды ЖББМ оқуларынан өткізу | Директор | Есеп | ||||||||||
Мақсаты | 6. Қазақ халқының мәдениеті мен мұрасын дамытуға ықпал ету. Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру бағдарламасын жүзеге асыру | ||||||||||||
Іс-шаралар | Жауапты | Ресурстар | Мониторинг(кім\ қалай\ қашан?) | Мезгілі/ Прогресс | |||||||||
1 | Өлке мәдениеті мен тарихын зерттеуге саяхат. | Үйірме жетекшілері, сынып жетекшілері, кураторлар | Ақпарат. Мақала. | Үйірме жетекшілері, сынып жетекшілері, кураторлар | Каникул кезінде І-тоқсан | ||||||||
2 | Өлкедегі ескерткіштерді , қорымдарды зерттеуге үлес қосу. | Нармухамедова К.Б. Үйірме жетекшілері, сынып жетекшілері, кураторлар | Ақпарат. Мақала. Ғылыми жобаға материал жинақтау. | Үйірме жетекшілері, сынып жетекшілері, кураторлар | Каникул кезінде ІІ-тоқсан | ||||||||
3 | Өлке мұражайына саяхат | Кемежанова Г Үйірме жетекшілері, сынып жетекшілері, кураторлар | Ақпарат. Мақала. Ғылымға құштарлығын ояту. | Үйірме жетекшілері, сынып жетекшілері, кураторлар | Каникул кезінде Жыл бойы | ||||||||
4 | Өлке табиғатын қорғау | Кемежанова Г Үйірме жетекшілері, сынып жетекшілері, кураторлар | Ақпарат. Мақала. Ғылымға құштарлығын ояту. | Үйірме жетекшілері, сынып жетекшілері, кураторлар | Каникул кезінде Жыл бойы | ||||||||
Мақсаты | 7. Оқушының жеке дамуына ықпал ету | ||||||||||||
Іс-шаралар | Жауапты | Ресурстар | Мониторинг(кім\ қалай\ қашан?) | Мезгілі/ Прогресс | |||||||||
1 | Дарынды балалармен жұмыс жоспары | Жүнісова А Избасарова Ж | Жеке тұлғаны дамытуға берілген қосымша сағаттар | Кесте бойынша мұғалімдер | Тоқсан сайын есеп алу | ||||||||
2 | Қосымша білім беру сабақтары,үйірме, факультатив, қосымша сағаттар | Кемежанова Г | Кеңес, Бұйрық, жоспар, кесте, ақпарат, | Кесте бойынша кураторлар, сынып жетекшілер. | Апта, ай, тоқсан сайын есеп алу | ||||||||
3 | НЗМ ДББҰ тәрбие бағытындағы тәжірибесін енгізу | Избасарова Ж | Кеңес, Бұйрық, жоспар, кесте, ақпарат, фото, видео. | Кесте бойынша кураторлар, сынып жетекшілер. | Апта, ай, тоқсан сайын есеп алу, | ||||||||
Мақсаты | 8. Мектепте коммуникацияның дамуы | ||||||||||||
Іс-шаралар | Жауапты | Ресурстар | Мониторинг(кім\ қалай\ қашан?) | Мезгілі/ Прогресс | |||||||||
1 | Коммуникация желісін дамыту | Мектеп әкімшілігі | Жоспар. Кесте. Қаржыныжылжыту, келісім-шарттар, мемлекеттіксатып-алу. | Топчубаев Р | Ай сайын, есеп. | ||||||||
2 | Ақпараттық- коммуникативті желі техникасын жаңарту | Мектеп әкімшілігі | Жоспар. Кесте. Қаржыны жылжыту, келісім-шарттар, мемлекеттік сатып-алу. | Топчубаев Р | Ай сайын, есеп. | ||||||||
Мақсаты | 9. Сапалы оқытуды қамтамасыз ету | ||||||||||||
Іс-шаралар | Жауапты | Ресурстар | Мониторинг(кім\ қалай\ қашан?) | Мезгілі/ Прогресс | |||||||||
1 | Бағалау өлшемдерінің енгізілу мәселелері | Мектеп Әкімшілігі тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | Өндірістік жиналыс, кесте, хаттама, Ақпарат, зерттеу жұмыстары, | Жүнісова А | Әр ай сайын, тоқсан бойынша есеп | ||||||||
2 | Мектепішілік бақылауды жүзеге асыру | Мектеп әкімшілігі тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | Жүнісова А | Жүнісова А | Әр ай сайын, тоқсан бойынша есеп | ||||||||
3 | График бойынша сабақтарға қатысу | Мектеп әкімшілігі тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | График.Кесте | Жүнісова А Топчубаев Р Едигенова Г | Әр ай сайын, тоқсан бойынша есеп | ||||||||
4 | Оқытудың тиімді технологияларын енгізу | Мектеп әкімшілігі тәлімгерлер, тренерлер, координаторлар. | Жоспар, график, кесте | Избасарова Ж Топчубаев Р | Тоқсан бойынша ақпарат,І,ІІ жартыжылдық есеп | ||||||||
Мектептің даму бағдарламасына әсер ететін факторлар
Кесте 1
Саяси | Экономикалық |
Ағымдағы заңдылықтар Болашақта заңнамаларға өзгерістер енгізу. Европалық/халықаралық заңдылықтар. Бақылаушы органдар және нормалар Үкіметтік саясат, өзгерістер. Мемлекеттік қадағалау бәсекелестігі. Сауда саясаты Қаржыландыру, гранттар және талаптар сауда қарқыны. Экологиялық мәселелер және т.б. | Экономикалық жағдайлар және тенденциялар. Құлдырау деңгейі. Салық салудың негізгі мәселелері Нақты қызмет үшін салық салу. Төлем қабілеттілігіне сұрау Өндіріс жабдықтары. Тұтынушылардың талаптары Ақша айырбастау (қуат жүргізуші, транспорт, шикізат және коммуникациялық) |
Әлеуметтік | Технологиялық |
Демография. Заңнамалардағы өзгерістер, әлеуметтік факторлар. Кіріс және шығыс құрылымы Құндылықтар қоры. Сән және көрсету үлгілері. Тұтынушылардың қарым қатынасы және өз ойлары.. АҚ көрсетілімдері Этикалық/діни факторлар. Жарнама және қарым қатынас байланысы және т.б. | Қаржыландырылған зерттеу. Байланысты/технологияға тәуелділік. Технологияның орнын басатындар/шешімдер. Жетілдірілген технологиялар. Жаңа технологияның өзгеруі, бейімделуі. Ақпараттық және қатынас жолдары, интернеттің әсері. Технология бойынша заңдылықтар. Жаңарту мүмкіндіктері. Рухани зияткерлік меншіктерінің келеңді мәселелері. |
Кесте 2
Әсер етуші факторлар | Оқу үрдісіне әсер ететін процесс ОУ | |
Ішкі фактор жүйелері Аймақта, өңірде, әлемде (жалпы білім алу) | Сыртқы фактор жүйелері (Жалпы білім беруден басқа аралықтары) | |
Саяси (Саяси-құқықтық) | ҰБТ кіріспе / бағдарлап оқытудың енгізілуі. Білім саласындағы құқықтық-нормативтерге өзгерістердің енгізілуі | Қазақстанның саяси билігі білім саласына мектепке деген сенімді сабақтастық қағидасын жүзеге асыру үшін мүмкіндік береді. |
Экономикалық | Адам басына қаржыландыруға өтуі мектепте болуы мүмкін. | Дүниежүзілік экономикалық дағдарысы біңлім саласындағы реформаларға әсер етуі мүмкін. |
Әлеуметтік | Қоғамдық -мемлекеттік басқару органдары өкілеттігінің артуы мектептің оқу сапасының артуына әсер етеді. | Қаланың демографиялық мәселелері мектепке әсер тигізуі мүмкін... |
Технологиялық | Ақпараттық – коммуникациялық денсаулық сақтау технологияларының маңыздылығы жалпы білім беруге әсерін тигізеді.. | Ақпараттық сандық технологияның қоғамдық өмірде мәнділігінің артуына байланысты мектепте электрондық құжаттардың толтырылуы талап етіледі... |
SWOT- талдауының жұмыс кестесін рәсімдеу қорытындысы.
Күшті жақтары | Әлсіз жақтары |
Ұжымның жұмысқа қабілеттілігі | Педагогтардың оқу үрдісіндедәстүрлі әдістерді пайдалануы |
Жаңа форматта оқу үшін оқытудан өткен педагогтардың басымдылығы | Дәстүрлі бағалау жүйесінің сақталуы |
Оқушылардың оқуға ынтасының жоғары болуы | Педагог қызметкерлердің еңбегінің бағалау өлшемдерінің жоқтығы |
Мүмкіндіктері | Қысым (шектеулі) |
Ата – аналардың және жергілікті өзін – өзі басқару органдарының оқу үрдісіне деген қызығушылығы, көзқарасы нәтижелері. | Педагогтардың жүктемесінің көп болуы |
Қосымша облыстық білім беру мекемелерімен бірлесіп әрекеттестік нәтижелері |